Thursday, February 3, 2011

Ade Bau Die lg la...~

hhuurrrmmm...~
cmne nk start ek... cite sal bau nih mcm2 bau ade kn.. busuk.. wangi... tengik...masam....~
tp yg ku nk cite ni bau die len mcm cket....~ walaupn busuk.. mst nk cium gak...

walaupn masam still nk tonyoh kat muke gak nk cium...~
aku jumpe pn sbb aku carik brg2 peninggalan dak kecik nih... sebab rindu sesangat..
x tau nape.. g dapo de muke die... melalak lg aku... masuk bilik still ade brg die... melalak lg aku..
xpe2x.. redha2.. hihihihi tau die baik2 jek kat sana.. walaupun....~ malas nk ckp... gggrrrr..~ nak tau pe die bau ny... ni ha....~


cap ummar...~
ku songlap simpan dalam bag terus.. nnt mama ku marah... huhuhuhu sbb x tahan sgt rindu dgn die... aaiiggoo..~ otoke..!!!! tgn ni still rase lenguh2 pangku die... niat da xnk igt2 da... tp bile bkk hp wallpaper muke die... balik umah frame muke die... besepah kot...!!! ggggrrrr...~

da cm org meroyan da aku nih...!!! tu baru ank org...~ blm ank sndr yg ilang...~ xpe lah... iiissyyhhh...~ xnk redha.. kn redha kn jgk... mmg da xde ape blh buat... hak org kn... org ke????

insyaallah... jd org la hendakny.. sbb aku nk dorg jage Ummar khalif baik2... elok2.... bg susu.. sbb bb ni kuat minum susu...!! hihihihi sbb tu debab jek... <3 k lah.. pas ni insyaallah post yg happy2 jek.. xmo igt2 da.. eh..!! igt blh... tp x nk nangis2 da.. xnk meroyan...~

SAYANG AUNTY IJA...!!!!! MMUUAAAHHH..!!! PASS KAT UMMAR... HIHIHIHI :)

No comments:

Post a Comment