Wednesday, February 2, 2011

When I'm Alone..~

hhhmmm....~ ditinggalkan lg...~ da 3 hari ku noreh (keje) sorg2 nih..!!! x lh jadi...!!! ni tidak adil...!!! lau bg aku tripple baru adil.... hehehehehe

lau da sorg kat tmpt keje nih pe lg la yg aku mampu buat selain on9 24 jam.. n MAKAN....!!! hahahahha
sebeno ny xde la lapa sgt pn... tp jln2 nk beli tisu.. tebeli bende len lak... nmpk kripap beli la... nmpk yogurt... pn beli la... jalan2.. mmb nmpk secret recipe lak... ngidam kateny... pn beli la.. yg best dgn aku2 skali die bl kn..!!! hahhahahah ku pn.. amik la....~ hikhikhik
ni la hasil pemakanan aku pg nih... hahahahah


bekal dr rumah pn ku bawak gak... mama masak ns.goreng tp tekak ni x terasa lak nk mkn ns.grg pg td.. so pe yg sempat ku sapu kat umah td trs humban dlm bed adelah.....~ jeng..jeng..jeng...~

limau...!!!!! de la dlm 5,6 biji.. :p

berbekal kn semangat yg waja tuk bekerja.. dan perasaan yg terpakse d redhakan.. ku gigih kn jua menoreh sengsorg hari nih... ade aku kesah keje sengsorg?? x kot... huhuhu lg aman kot.. aku la bos.. aku la kuli.. aiiyyakk..~ tp lex ar.. xde org pn... lepak2 tgk mvi.. berblogger berFB duduk silang kaki... da... hahahaha

No comments:

Post a Comment