Thursday, February 24, 2011

SakiT TengKoK...!!!!

allop sume...
hari ni ku noreh (kije) cm biase..
hari ni tugas yng paling mencabar kesabarab n keimanan ku
pagi-pagi masuk kije kn kire $$$$...~
hadoi...!!!!
mule2 kire btl..
bile kire 2,3 kali lain2 lak total yg dpt..!! pe kes weh..!!!
cecite..cecite..!!!
mmg nk cite pn ni ha...
hari2 simpan duit sales la kn...
pastu bile da nk penuh laci tggu kene rompak tuh..
kire la.. makin banyak makin semak pale otak nih...

aku dgn asstn aku la kire..
asstn aku N name sebenar... ahhahaha
masalah ny... dgn duit2 sales die aku kn kire..
tambah pening pale aku weh...!!!
mau ku kokak jek die tuh.. ahhahah
die ckp.. lau aku yg kire ja... lg teruk ja...
hahahahhah dpt ku bygkn..
die pagi2 cmne
mesti tudung sume tecabut
rambut kusut masai dok ngire duit
tgk2 gile... hahahaahh

so kami pn berganding bahu la...
membanting otak ngire $$$$
sampai turn sales dak N ni la yg wat tengkuk aku betul2
cm kene tarik...
sakit weh..!!!

kire..pny..kire..pny..kire...
1 utk ko... 1 utk aku...
2 utk ko.... 2 utk aku...
GGGRRRRRR...~
(IDUNG TIME NI DA KEMBANG KEMPIS OK..~)
salah3x..!!!!!
jaja: nani dulu mate ko dapt bape time skolah?
nani: ko jgn ckp.... aku cukup2 mkn jek...
jaja:(tepuk dahi) ok fine.....

aku pn 2x5 jek.. hahahahah eh nk tuka la.. 3x5 plak... kakakak

so kami smbung kire akhirny...!!!!
x settle lg... hahahaha
kteorg kire duit sales sume ok.. cukup.. xde x cukup...xde yg kurang...
Alhamdulillah xde nk kn byr or ganti..
Tp..!!!!
LEBIH la weh...!!!!
hahahahahah mn dtg ntah lbh plak..~
hadoyai.. beranak agakny duit nih simpan lame2... bgs2x...

so korg lau nk duit tuh beranak masuk or simpnla wet kat bank.. ASB ke..
siyes... dorg beranak.... hhahahahahah


sakit....~
koyok plzzz...~
akibat kire duit byk sgt...~

p/s : simpan la duit.. x banyak pn cikit jek... lame2 jd bukit.. hoh???? jd bukit wat pe tuka2... lame2 jd kaye.. hihihihi

No comments:

Post a Comment